2025年2月25日火曜日

“Eten of gegeten worden” was zijn motto, nu staat ‘de maaltijdkeizer van Europa’ zélf op het menu voor 4,1 miljard euro - Het Nieuwsblad

[unable to retrieve full-text content]

  1. “Eten of gegeten worden” was zijn motto, nu staat ‘de maaltijdkeizer van Europa’ zélf op het menu voor 4,1 miljard euro  Het Nieuwsblad
  2. Techinvesteerder Prosus haalt zijn gram met miljardenbod op maaltijdbezorger Just Eat Takeaway  De Tijd
  3. Investeringsbedrijf wil Thuisbezorgd.nl kopen voor 4,1 miljard euro - IT Pro - Nieuws  Tweakers
  4. Een van de grootste maaltijdbezorgers ter wereld maakte één fout, en wordt nu verkocht voor ‘maar’ 4,1 miljard  AD
  5. Rode cijfers maakten van Just Eat Takeaway goedkope overnameprooi  De Standaard
Read Again https://news.google.com/rss/articles/CBMiX0FVX3lxTE1MZFpoR0RiWWhVT3RmR2xOTnM0SktNT2M3Z1FVMVkxZDBqWkI2cGJuSUhwcVk3anFxWjdtcTJQcUkxODZLRC10eHZWR0Nod1JjM2d1YUl6S1RIQWVzV2Q4?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿