2019年6月5日水曜日

Dominiek Sneppe (Vlaams Belang): "Ik weet wat ik gezegd heb, ik blijf bij mijn mening" - VRT NWS

"Ik heb geen veeg uit de pan gekregen van de partij. Men heeft mij alleen aangespoord om wat voorzichtig te zijn. Goed, ja, ik ben wie ik ben en ik ben niet de meest voorzichtige. Maar ik haat niemand, ik kom met iedereen overeen. Als mijn uitspraak overkomt alsof het ok is om holebi's als niet gelijkwaardig te behandelen, dan wil ik mij verontschuldigen."

"Een onervaren politica uit een West-Vlaams boerengat is niet de vijand van holebi's, Vlaams Belang is niet de vijand van holebi's. Dat zijn de radicale moslims die hen verbaal en fysiek lastigvallen op straat. Maar men zoekt een stok om Vlaams Belang te slaan en men zal die altijd vinden. Er zal altijd wel iets zijn om ons in een slecht daglicht te stellen."

Let's block ads! (Why?)

Read Again https://www.vrt.be/vrtnws/nl/2019/06/05/dominique-sneppe-reageert-op-uitspraken-over-holebi-s/

0 件のコメント:

コメントを投稿