2019年8月22日木曜日

Hoe ook Amerika verzot is op 'ons' koekje: “Met dank aan een luchtvaartmaatschappij” - Het Nieuwsblad

De kans dat Donald Trump in het Witte Huis een speculaaskoekje van Lotus in zijn koffie sopt, is niet onbestaande. Nu al verkoopt het Belgische familiebedrijf 1 miljard van zijn koekjes in de VS. Met de bouw van hun Amerikaanse fabriek, meteen de eerste speculaasfabriek van Lotus buiten de dorpsgrenzen van het Oost-Vlaamse Lembeke, willen ze dat aantal tegen 2025 verdubbelen. En zeggen dat opa Jan het concept van het koekje bij de koffie pas een goede halve eeuw geleden bedacht.

De verpakking van de US Made-speculoos ziet eruit als de originele Belgische. Net als het koekje zelf trouwens. Ook de smaakexperts van Lotus proeven het verschil niet tussen de speculaaskoekjes die Lotus ...

Let's block ads! (Why?)

Read Again https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190821_04569516

0 件のコメント:

コメントを投稿