2020年2月5日水曜日

Christian Van Thillo stopt als ceo van DPG Media - De Standaard

Christian Van Thillo stopt als ceo van DPG Media, de mediagroep die hij gedurende dertig jaar leidde. Erik Roddenhof volgt hem vanaf 1 maart op.

Van Thillo blijft wel actief bij de groep en zal zich als uitvoerend voorzitter van de groepsdirectie toeleggen op de strategie, het overnamebeleid en de ontwikkeling van de mediamerken van de groep. Dat meldt DPG Media woensdag.

Erik Roddenhof volgt Van Thillo op als de nieuwe ceo van DPG Media. Hij krijgt zo de eindverantwoordelijkheid over het dagelijkse beleid, de uitvoering van de strategie en van de digitale transformatie. Daarnaast blijft hij verantwoordelijk voor de aansturing van de Nederlandse tak van DPG Media.

‘Door de verschillende overnames en de digitale transformatie van DPG Media is de complexiteit van onze groep sinds kort nog verder toegenomen’, laat Van Thillo optekenen in een persbericht. ‘Dit was het juiste moment om onze topstructuur een nieuwe invulling te geven. Ik ben ontzettend blij dat Erik de rol van ceo op zich neemt. Hij is de juiste man op de juiste plaats. Samen met de groepsdirectie en onze ceo’s zal ik me voortaan meer toeleggen op onze strategische ontwikkeling. Ik zal ook opnieuw meer tijd vrijmaken voor de mensen die onze media maken. Ik kijk er enorm naar uit en geloof dat we hiermee een belangrijke stap hebben gezet op weg naar de toekomst.’

Let's block ads! (Why?)

Read Again https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMWh0dHBzOi8vd3d3LnN0YW5kYWFyZC5iZS9jbnQvZG1mMjAyMDAyMDVfMDQ4MzU3MzHSAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿