2020年2月5日水曜日

'Colruytman' blijkt getrouwd en heeft twee kindjes (Mechelen) - Gazet van Antwerpen

Mechelen -

De Mechelse Stefanie Jacobs heeft de man die ze leerde kennen aan de kassa van Colruyt gevonden. Ze zocht hem via een opsporingsbericht aan een lantaarnpaal. De buurman van de ‘knappe en grappige kerel’ contacteerde Stefanie om te zeggen dat de man getrouwd is en twee kindjes heeft.

Stefanie Jacobs leerde de man zaterdagmiddag kennen aan de kassa van de Colruyt-supermarkt in Mechelen. Ze raakten aan het babbelen en maakten grapjes, maar toen hij afrekende vergat ze zijn telefoonnummer te vragen. Later die dag stelde ze samen met een vriendin een opsporingsbericht op. Ze hing de flyer aan een lantaarnpaal in de buurt van het slachthuis. Tijdens het korte gesprek was ze er namelijk achter gekomen dat hij daar woont.

‘Colruytman’ blijkt getrouwd en heeft twee kindjes
Foto: rr

Intussen weet ze wie de Colruytman is. “Zijn buurman heeft me gecontacteerd en wist me te vertellen dat hij getrouwd is en twee kindjes heeft”, zegt Jacobs. “Dat had ik niet verwacht. Zelf heb ik hem nog niet gehoord. Misschien durft hij niet meer door de heisa die er de afgelopen dagen is ontstaan rond het bericht en alle aandacht die het kreeg.”

Stefanie had nooit gedacht dat haar oproep zo massaal gedeeld en opgepikt zou worden. “Het is allemaal een beetje ontspoord, maar ik vind het best wel grappig”, zegt ze. Aan aandacht heeft ze nu trouwens geen gebrek. “Ik krijg plots massa’s berichtjes en vriendschapsverzoeken. Wie weet krijgt het verhaal dus toch nog een vervolg.”

Let's block ads! (Why?)

Read Again https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiXGh0dHBzOi8vd3d3Lmd2YS5iZS9jbnQvZG1mMjAyMDAyMDVfMDQ4MzU5NzcvY29scnV5dG1hbi1ibGlqa3QtZ2V0cm91d2QtZW4taGVlZnQtdHdlZS1raW5kamVz0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿