2021年2月1日月曜日

Het begint me op te vallen dat geen enkele gebruiker met een hoge 'aantrekkelijk'-score mij liket op Tinder - De Morgen

[unable to retrieve full-text content]

  1. Het begint me op te vallen dat geen enkele gebruiker met een hoge 'aantrekkelijk'-score mij liket op Tinder  De Morgen
  2. Wout van Aert boos en teleurgesteld op zichzelf en de buitenwereld na mentale dip: “Dit is moeilijk te verwerken”  Het Laatste Nieuws
  3. Hoe effectief zijn de vaccins tegen het coronavirus? En hoeveel zijn er in aantocht?  De Morgen
  4. 8 leerkrachten debatteren in virtuele leraarskamer over hoe corona momenteel hun leven bepaalt: “Ik ben stiekem jaloers op die telewerkers”  Het Laatste Nieuws
  5. Opeens duikt de echte versie van 'The Crown' op  De Morgen
  6. Hele verhaal bekijken via Google Nieuws
Read Again https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMilAFodHRwczovL3d3dy5kZW1vcmdlbi5iZS9tZW5pbmdlbi9oZXQtYmVnaW50LW1lLW9wLXRlLXZhbGxlbi1kYXQtZ2Vlbi1lbmtlbGUtZ2VicnVpa2VyLW1ldC1lZW4taG9nZS1hYW50cmVra2VsaWprLXNjb3JlLW1pai1saWtldC1vcC10aW5kZXJ-YjI4MDI1N2Qv0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿