2019年5月26日日曜日

Ook pampers verversen hoort erbij voor Zuhal Demir (N-VA) op verkiezingsdag - Het Belang van Limburg

Genk -

“Heeft Rozanneke kaka gedaan? Kom maar hier.” Ook pampers verversen hoort er voor Zuhal Demir bij op de dag van de verkiezingen.

De Genkse lijsttrekker van de federale N-VA-lijst startte haar verkiezingsdag met een bezoek aan het graf van haar mama, die vlak na de geboorte van dochter Rozanne (1) overleed. “Voor ik ging stemmen ging ik altijd bij mijn mama langs. Een babbeltje slaan”, vertelt ze. “Ze brandde dan een kaarsje en dan wist ik dat alles goed kwam. Nu ben ik een kaarsje op het kerkhof gaan branden.”

Let's block ads! (Why?)

Read Again https://www.hbvl.be/cnt/dmf20190526_04424680/ook-pampers-verversen-hoort-erbij-voor-zuhal-demir-op-verkiezingsdag

0 件のコメント:

コメントを投稿