Exclusief voor abonnees
Retailexpert Jorg Snoek legt pijnpunten bij budgetketen bloot
Economie In 21 van de 81 Wibra-winkels in ons land blijven de deuren dicht. Het personeel is de onzekerheid over de toekomst van het bedrijf beu. Het herstelplan dat Wibra vorig jaar uitwerkte, kreeg volgens de directie stokken in de wielen door de tijdelijke sluiting wegens de coronacrisis. “Wibra gebruikt die crisis als voorwendsel om sluitingen te doen”, oordeelt retailexpert Jorg Snoeck. “Ze misten de boot om hun merkimago van ‘armoedig’ naar ‘slim’ om te zetten.”
Je hebt 12% van dit artikel gelezen
Read Again https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMidmh0dHBzOi8vd3d3Lmhsbi5iZS9nZWxkL2Vjb25vbWllL3N0YWtpbmctYmlqLXdpYnJhLXplLWdlYnJ1aWtlbi1jb3JvbmEtYWxzLXZvb3J3ZW5kc2VsLW9tLXdpbmtlbHMtdGUtc2x1aXRlbn5hM2YzNGI4MS_SAQA?oc=5
0 件のコメント:
コメントを投稿