2021年8月23日月曜日

Nieuw koekje is zo populair dat ze reclamespot niet eens durven uitzenden: wat is het geheim van Lotus Bakeries? - Het Belang van Limburg

Jan Boone bij het kroonjuweel van Lotus Bakeries, het speculoosje.

Jan Boone bij het kroonjuweel van Lotus Bakeries, het speculoosje. © Sebastian Steveniers 

Lotus Bakeries verrast opnieuw met ijzersterke halfjaarresultaten. Wat verklaart het wereldwijde succes van het kleine, bruine koekje? “We willen het op twee na best verkochte koekje ter wereld maken.”

Stijn Decock

Adblock test (Why?)

Read Again https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiLGh0dHBzOi8vd3d3LmhidmwuYmUvY250L2RtZjIwMjEwODIyXzkzMTc4NjA30gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿