2019年5月2日木曜日

Plofkraak op Argenta-bank in Retie (Retie) - Het Nieuwsblad

Plofkraak op Argenta-bank in Retie

Plofkraak Retie Foto: Bert De Deken

Retie -

De afgelopen nacht heeft een plofkraak plaatsgevonden op een Argenta-filiaal in de Peperstraat in Retie. Ontmijningsdienst DOVO is ter plaatse en de politie onderzoekt de zaak.

De plofkraak gebeurde rond 4.30 uur. “Ik hoorde ruzie op straat, dus ben ik gaan kijken”, vertelt een buurtbewoner aan Radio 2. “Toen ik mijn raam opende, zag ik het bankfiliaal voor mijn deur ontploffen. Ik heb enkele personen in de bank zien kruipen en er met iets weer zien uitkomen. Wat precies heb ik niet kunnen zien.”

Volgens de buurtbewoner vluchtten de daders weg in een zwarte Audi met Nederlandse nummerplaat.

Plofkraak op Argenta-bank in Retie
Foto: Bert De Deken

Let's block ads! (Why?)

Read Again https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20190502_04368115

0 件のコメント:

コメントを投稿