Colruyt zegt zelf dat zijn “non-food webwinkel” Collishop een van de grootste Belgische webshops is, maar dat het de webwinkel toch opdoekt omdat in het huidige concurrentiële landschap “specialisatie vereist is in online non-food verkopen”.
Dieter Struyve van Colruyt: “We hebben een aantal categorieën die we beheerd hebben in het verleden, maar nu maken we daar heel bewust keuzes in.” Collishop had in het segment van de onlineverkoop van niet-voedingsproducten een stevige concurrent aan de Nederlandse mastodont bol.com, onderdeel van Ahold Delhaize.
Deze beslissing heeft geen gevolgen voor de online-activiteiten van Dreamland, Dreambaby, MyUnderwear24 en Fiets!. Integendeel, Colruyt blijft daarin naar eigen zeggen verder investeren. Het assortiment voor koken en tafelen zal grotendeels te koop blijven in de Colruyt-winkels.
Het opdoeken van Collishop heeft geen weerslag op de tewerkstelling, meldt Colruyt nog, alle 150 medewerkers blijven aan de slag binnen de Colruyt Group. En de Collishop-afhaalpunten in de winkels blijven ook bestaan. Daar zullen nog altijd producten van onder meer Dreamland en Dreambaby afgehaald kunnen worden.
Read Again https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiX2h0dHBzOi8vd3d3LnZydC5iZS92cnRud3MvbmwvMjAyMC8wOS8wNy9jb2xydXl0LWRvZWt0LXdlYndpbmtlbC1jb2xsaXNob3Atb3AtZ2Vlbi1iYW5lbnZlcmxpZXMv0gEA?oc=5
0 件のコメント:
コメントを投稿