2023年6月28日水曜日

België heeft een nieuwe miljardair en hij is wellicht de jongste van het land: “Ik gedraag me steevast alsof ik geen geld heb” - Het Laatste Nieuws

[unable to retrieve full-text content]

  1. België heeft een nieuwe miljardair en hij is wellicht de jongste van het land: “Ik gedraag me steevast alsof ik geen geld heb”  Het Laatste Nieuws
  2. ONZE OPINIE. “Het besturen van het land is duidelijk ondergeschikt aan de partijbelangen”  Het Laatste Nieuws
  3. Dit is waarom een ritje met de paardenkoets in Brugge straks 70 euro kost: “Te duur? Nee, het is net een heel faire prijs”  Het Laatste Nieuws
  4. Grace Jones (75) doet monden openvallen op Live Is Live-festival: “Zelfs toen stekker werd uitgetrokken, ging ze door”  Het Laatste Nieuws
  5. Jonge bestuurder (19) mild gestraft voor ongeval dat advocaat het leven kost: “Wellicht gebeurd door jeugdige overmoed”  Het Laatste Nieuws
  6. Hele verhaal bekijken via Google Nieuws
Read Again https://news.google.com/rss/articles/CBMiowFodHRwczovL3d3dy5obG4uYmUvYmlubmVubGFuZC9iZWxnaWUtaGVlZnQtZWVuLW5pZXV3ZS1taWxqYXJkYWlyLWVuLWhpai1pcy13ZWxsaWNodC1kZS1qb25nc3RlLXZhbi1oZXQtbGFuZC1pay1nZWRyYWFnLW1lLXN0ZWV2YXN0LWFsc29mLWlrLWdlZW4tZ2VsZC1oZWJ-YWRmMTFiNzgv0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿