2020年10月18日日曜日

Bart De Wever (N-VA) over sluiten restaurants: "Doodjammer, denk niet dat zij verantwoordelijk zijn voor die infecties" - VRT NWS

"Cafés en feestzalen, daar discussieer ik niet over, maar restaurants, dat geloof ik persoonlijk niet. Ik ben in contact met veel restauranthouders. Ik voel dat de verontwaardiging groot is en dat men de legitieme vraag stelt: waarom hebben we al die investeringen en al die moeite gedaan? Net nu we opnieuw beginnen te draaien, krijgen we de kous op de kop, terwijl niemand kan aantonen dat we een haard van infecties zijn. Ik geloof dat ook niet, ik ga wel eens op restaurant en zie hoe zorgzaam ze dat doen."

Let's block ads! (Why?)

Read Again https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiS2h0dHBzOi8vd3d3LnZydC5iZS92cnRud3MvbmwvMjAyMC8xMC8xOC9iYXJ0LWRlLXdldmVyLW92ZXItc2x1aXRpbmctaG9yZWNhL9IBAA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿