2021年9月6日月曜日

Razia (36), gered uit de klauwen van de taliban: “'s Nachts droom ik hoe ik roep: 'We moeten weg! We moeten weg!” - Het Laatste Nieuws

[unable to retrieve full-text content]

  1. Razia (36), gered uit de klauwen van de taliban: “'s Nachts droom ik hoe ik roep: 'We moeten weg! We moeten weg!”  Het Laatste Nieuws
  2. 'Ik ben helaas geen minister van Onderwijs'  De Morgen
  3. 'Wij moesten er staan, want er was niemand anders. Ik voelde me de kapitein op de Titanic'  Humo The Wild Site
  4. Hij wint zijn eerste GP in eigen land, maar Max Verstappen had evengoed Belg kunnen zijn  Het Laatste Nieuws
  5. Hij stelde zijn vaccinatie uit en belandde in het ziekenhuis: 'Ik hoop dat die vermoeidheid nog verdwijnt'  De Morgen
  6. Hele verhaal bekijken via Google Nieuws
Read Again https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMijgFodHRwczovL3d3dy5obG4uYmUvYnVpdGVubGFuZC9yYXppYS0zNi1nZXJlZC11aXQtZGUta2xhdXdlbi12YW4tZGUtdGFsaWJhbi1zLW5hY2h0cy1kcm9vbS1pay1ob2UtaWstcm9lcC13ZS1tb2V0ZW4td2VnLXdlLW1vZXRlbi13ZWd-YWI4NmRlYjEv0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿