UpdateTelecom
Het mobiel netwerk van Proximus kampte deze ochtend met problemen. Zowat de helft van de klanten kon niet bellen, sms’en of surfen via mobiele data. Ondertussen zou de storing verholpen moeten zijn.
Door technische problemen bij telecomoperator Proximus konden meerdere klanten donderdagochtend enkele uren niet bellen, sms’en of mobiele data gebruiken. Op de site allestoringen.be waren rond 8.30 uur al 1.300 meldingen gedaan. Zowel vaste lijnen als mobiele nummers waren niet bereikbaar.
Volgens Proximus waren er problemen met zendmasten in Brugge en Anderlecht. Gebruikers meldden ook problemen in onder meer de Wetstraat en Europese wijk in Brussel en in Sint-Niklaas, allestoringen.be toonde vooral meldingen uit Brussel, Leuven, Gent en Antwerpen.
We ondervinden problemen met ons mobiel netwerk. Sommige klanten kunnen niet bellen, sms’en of mobiele data gebruiken. De technische teams draaien op volle toeren om het zo snel mogelijk op te lossen. We houden jullie op de hoogte. Onze excuses voor het ongemak.
— Proximus (@proximus) 6 juli 2023
“De technische teams draaien op volle toeren om het zo snel mogelijk op te lossen”, aldus Proximus. Rond 9.30 uur zag het telecombedrijf al “een enorme verbetering van de connecties op het netwerk”. Klanten zouden opnieuw gebruik moeten kunnen maken van alle diensten, maar Proximus blijft de situatie monitoren.
De problemen hadden ook gevolgen voor gebruikers van Scarlet en Mobile Vikings. Die operators maken immers gebruik van het netwerk van Proximus.
0 件のコメント:
コメントを投稿