2022年8月15日月曜日

Alles stijgt in prijs, maar kleding (voorlopig) niet. Hoezo? “Wees waakzaam: modemerken doen aan 'skimpflation'” - Het Laatste Nieuws

[unable to retrieve full-text content]

Alles stijgt in prijs, maar kleding (voorlopig) niet. Hoezo? “Wees waakzaam: modemerken doen aan 'skimpflation'”  Het Laatste Nieuws Read Again https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiiAFodHRwczovL3d3dy5obG4uYmUvbmluYS9hbGxlcy1zdGlqZ3QtaW4tcHJpanMtbWFhci1rbGVkaW5nLXZvb3Jsb3BpZy1uaWV0LWhvZXpvLXdlZXMtd2Fha3phYW0tbW9kZW1lcmtlbi1kb2VuLWFhbi1za2ltcGZsYXRpb25-YTJlNmRkYjUv0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿