2020年6月30日火曜日

Coca Cola, Starbucks en Ben & Jerry's boycotten Facebook: doet dit Zuckerberg pijn? “Het domino-effect dreigt” - Het Nieuwsblad

Giganten à la Coca Cola en Starbucks geven hun advertentiedollars (tijdelijk) niet meer aan Facebook. Ze vinden het platform te problematisch geworden en stellen dat Zuckerberg en co te weinig doen om polarisatie, haat en fake news tegen te gaan. De imagoschade is enorm. “Het is een sterk signaal en als de kleine adverteerders straks ook afhaken, zitten ze met een probleem.”

“Wat zou u doen met 70 miljard? Wij weten wat Facebook ermee gedaan heef”, steekt Stop hate for profit van wal. Het consortium van bedrijven, ngo’s en andere organisaties heeft het gehad met ‘monetiseren ...

Let's block ads! (Why?)

Read Again https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiMmh0dHBzOi8vd3d3Lm5pZXV3c2JsYWQuYmUvY250L2RtZjIwMjAwNjI5Xzk1MjI4ODMy0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿