Exclusief voor abonnees
Facebook-topman Mark Zuckerberg staat bekend als de CEO van wie alle kritiek afglijdt als water van een eend. Maar deze keer zal hij wél reageren, en vrij snel ook. Hij moet wel want zijn hele verdienmodel staat op de helling, nu grote bedrijven als Coca-Cola en Unilever voorlopig niet meer willen adverteren op Facebook en Instagram. Dat zegt Peter Vanden Houte, hoofdeconoom bij ING.
Je hebt 12% van dit artikel gelezen
Read Again https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMijwFodHRwczovL3d3dy5obG4uYmUvbmlldXdzL2J1aXRlbmxhbmQvZWNvbm9vbS1ib3ljb3QtcmFha3QtbWFyay16dWNrZXJiZXJnLXJlY2h0c3RyZWVrcy1pbi16aWpuLXBvcnRlbW9ubmVlLWhpai16YWwtaGVlbC1zbmVsLXJlYWdlcmVufmFjOWUyMjUzL9IBAA?oc=5
0 件のコメント:
コメントを投稿