2020年6月8日月曜日

Belgische leverancier mondmaskers klaagt staat aan | Binnenland | Nieuws - Het Laatste Nieuws

Minister van Defensie Philippe Goffin bestelde 15 miljoen mondmaskers bij de Luxemburgse firma Avrox, tot ongenoegen van vele Belgische textielbedrijven.
EPA Minister van Defensie Philippe Goffin bestelde 15 miljoen mondmaskers bij de Luxemburgse firma Avrox, tot ongenoegen van vele Belgische textielbedrijven.
Door 15 miljoen mondmaskers te bestellen bij de Luxemburgse firma Avrox heeft minister van Defensie Philippe Goffin zich de ontevredenheid van heel wat Belgische textielbedrijven op de hals gehaald. Le Soir nam contact op met de dertig bedrijven die een offerte hadden ingediend op 4 mei. Een van hen trok naar de Raad van State.
Je cookie instellingen zorgen ervoor dat deze inhoud niet getoond wordt.
Pas je cookie instellingen hier aan.

"Zoals bij sommigen anderen, werd ook mijn offerte om twijfelachtige redenen geweigerd", zegt Patrick Van der Vliet van Illbebag. "Op 2 april al heb ik de task force van minister Philippe De Backer voorgesteld herbruikbare mondmaskers te leveren. Die zijn goedkoper en ecologisch. Maar dat werd geweigerd omdat mijn bedrijf niet de juiste referenties kon voorleggen wat het maken van mondmaskers betreft".

Patrick Van der Vliet stapte een tiental dagen geleden naar de Raad van State. "Ik betwist de motieven die gegeven zijn om mijn offerte te weigeren. En ik zou graag hebben dat de selectie transparant verloopt en dat er gekeken wordt naar de leveringsmogelijkheden.”


Let's block ads! (Why?)

Read Again https://news.google.com/__i/rss/rd/articles/CBMiYWh0dHBzOi8vd3d3Lmhsbi5iZS9uaWV1d3MvYmlubmVubGFuZC9iZWxnaXNjaGUtbGV2ZXJhbmNpZXItbW9uZG1hc2tlcnMta2xhYWd0LXN0YWF0LWFhbn5hZTdmNjk5Ni_SAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿