2023年12月27日水曜日

Motorproblemen bij tientallen bestuurders na tankbeurt bij Shell Express in Turnhout, benzinepomp is afgesloten - VRT.be

Tientallen bestuurders hebben motorproblemen na een tankbeurt bij Shell Express aan de Parklaan in Turnhout. Wat het probleem juist heeft veroorzaakt, is nog niet duidelijk en wordt onderzocht. De pomp met benzine 95 is intussen afgesloten. 

Een opvallend Facebookbericht in de groep "Ge zé van Turnhout as ge...": "Zijn er toevallig mensen die autoproblemen hebben na het tanken in de Shell Express aan de Carrefour?" 

Het bericht werd op Facebook gepost door Gert Paumen. "Ik ben zondagochtend gaan tanken en naar huis gereden, toen was er nog niets aan de hand. Rond de middag wilde ik naar mijn familiefeest vertrekken, en dan merkte ik direct dat er iets mis was", vertelt Paumen aan VRT NWS. 

Rond de middag wilde ik naar mijn familiefeest vertrekken, en toen merkte ik direct dat er iets mis was

Gert Paumen, die motorproblemen had na een tankbeurt bij Shell in Turnhout

"Mijn auto had geen vermogen meer, maar ik twijfelde wat er juist aan de hand was. Daarom heb ik het even op Facebook gepost om te kijken of nog mensen hetzelfde probleem hebben, en dat bleek zo te zijn." Al snel reageerden tientallen mensen die zegden hetzelfde probleem te hebben. Heel wat van hen hebben intussen contact opgenomen met hun garagist. 

Water in de pompen?

In de reacties op het Facebookbericht van Gert leeft het vermoeden dat er water in de benzine is terechtgekomen. "Een aantal dagen geleden stond de parking onder water, dus we denken dat er water in de pompen is geraakt", vertelt Gert. 

Wat er precies aan de hand is met de benzine, is nog niet duidelijk. Shell onderzoekt de zaak. "We hebben intussen de pompen met benzine 95 afgesloten. Ons team heeft stalen afgenomen en onderzoekt het verder", zegt Patrick Janssen, woordvoerder van Shell.

Shell vraagt om contact op te nemen met de klantendienst als je problemen hebt ondervonden. Of eventuele schade door hen vergoed zal worden, is nog niet duidelijk. "Maar we zoeken samen naar een oplossing", klinkt het. 

Adblock test (Why?)

Read Again https://news.google.com/rss/articles/CBMiW2h0dHBzOi8vd3d3LnZydC5iZS92cnRud3MvbmwvMjAyMy8xMi8yNi9hdXRvcHJvYmxlbWVuLW5hLXRhbmtlbi1iaWotc2hlbGwtZXhwcmVzcy10dXJuaG91dC_SAQA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿