2023年12月18日月曜日

Taxichauffeur riskeert 70ste veroordeling, waarom mag hij in hemelsnaam nog rijden? “Hier is duidelijk een fout gebeurd” - Het Laatste Nieuws

[unable to retrieve full-text content]

  1. Taxichauffeur riskeert 70ste veroordeling, waarom mag hij in hemelsnaam nog rijden? “Hier is duidelijk een fout gebeurd”  Het Laatste Nieuws
  2. EXCLUSIEF. Zo woont zanger Christoff: “Mijn keuken kostte evenveel als mijn verbouwbudget, maar ik moest ze hebben”  Het Laatste Nieuws
  3. “Ik, rijk? Het zit allemaal in mijn zaak en mijn woonst": Paul De Grande is opmerkelijkste figuur uit 'Stukken van mensen'  Het Laatste Nieuws
  4. “60.000 euro betaald, maar we hebben niet eens verwarming”: gezin van vijf opgelicht door aannemer uit eigen familie  Het Laatste Nieuws
  5. “De woning is goed verkoopbaar, maar dit vind ik jammer”: met deze ingreep zou dit huis nog 163.000 euro méér waard zijn  Het Laatste Nieuws
Read Again https://news.google.com/rss/articles/CBMilwFodHRwczovL3d3dy5obG4uYmUvYWFsc3QvdGF4aWNoYXVmZmV1ci1yaXNrZWVydC03MHN0ZS12ZXJvb3JkZWxpbmctd2Fhcm9tLW1hZy1oaWotaW4taGVtZWxzbmFhbS1ub2ctcmlqZGVuLWhpZXItaXMtZHVpZGVsaWprLWVlbi1mb3V0LWdlYmV1cmR-YWMxNTQ0MzIv0gEA?oc=5

0 件のコメント:

コメントを投稿