Decathlon voert een herinrichting in van al haar 33 Belgische vestigingen. Die krijgen - naast onder andere een nieuw logo - verplichte looproutes, wat doet denken aan het winkelmodel waar de Zweedse meubelketen Ikea voor bekendstaat.
De primeur is voor de Decathlon-winkel in Evere, met 9.300 vierkante meter de grootste in België. Klanten zullen daar vanaf vandaag "een circulaire winkelroute" moeten volgen waarbij ze langs alle 45.000 uitgestalde artikelen passeren. "Bezoekers worden ondergedompeld in elke sport en worden gestimuleerd om nieuwe sporten te ontdekken", zegt Gregory Crucifix van Decathlon België. Bij de herinrichting installeert Decathlon ook digitale kiosken in haar winkels, daarmee wil de keten klanten gemakkelijker alle verschillende producten laten vergelijken.
Eerder voerde Decathlon het nieuwe winkelconcept al door in zijn winkels in Parijs en Londen. Tegen eind 2025 wil de keten alle Belgische winkels onder handen nemen. Ook de website en het logo van de sportgigant krijgen vanaf volgende week een nieuwe look.
Read Again https://news.google.com/rss/articles/CBMidmh0dHBzOi8vd3d3LmJydXp6LmJlL2FjdHVhL2Vjb25vbWllL2RlY2F0aGxvbi1ldmVyZS1rcmlqZ3QtYWxzLWVlcnN0ZS12ZXN0aWdpbmctYmVsZ2llLXZlcnBsaWNodGUtbG9vcHJvdXRlLTIwMjQtMDYtMTXSAQA?oc=5
0 件のコメント:
コメントを投稿